Prawie każda mama w swoim codziennym życiu stara się poświęcać jak najmniej czasu na sprawy, które nie są priorytetem, a przeznaczać ten czas na swoje dzieci i ich rozwój.
Dlatego mamy są świetnymi testerami różnych produktów, czy np. sprzętów, bo potrafią w szybki sposób zweryfikować, czy coś działa czy nie. Jest to więc taka grupa, która bardzo dobrze potrafi oceniać na przykład działania sklepów internetowych.
Wielu właścicieli takich portali, korzysta więc z różnych udogodnień, takich jak na przykład customer experience mapping software, dzięki temu wiedzą w jaki sposób, szybko poprawić działanie takiego serwisu, aby wpłynęło to pozytywnie na sprzedaż.
Dlatego też sklepy, które korzystają z takich opcji, mają zdecydowanie mniej porzuconych koszyków i generują większe zyski. Kiedy mama, chce coś zamówić, czy to sobie, czy swojemu dziecku, to z reguły ma na to mało czasu, więc jest to bardzo istotne, aby działanie takiego sklepu internetowego było szybkie i niezawodne.
Bardzo ważne jest to, aby korzystać z narzędzi typu website usability testing tools, ponieważ zadowolona klientka – mama z pewnością wróci w takie miejsce na kolejne zakupy.
Warto więc sprawdzać swoją stronę dzięki takim narzędziom i wdrażać rozwiązania, które będą wpływały na zwiększenie zadowolenia klientów. Szczególnie, że zadowolona mama, powie swoim koleżankom o sklepie, który umożliwił jej zakupy w szybki i bezproblemowy sposób.
Oczywiście tego typu rozwiązania dotyczą wszystkich sklepów, które chcą poprawić swoją wydajność i jeszcze bardziej zwiększać zadowolenie wśród swoich klientów. Najgorsze bowiem co może się zdarzyć, to porzucone koszyki oraz brak informacji z czego może to wynikać.
Co więcej, mamy zdecydowanie wolą spędzać każdą swoją wolną chwilę ze swoimi pociechami, więc dużo częściej decydują się na zakupy online niż w sklepach stacjonarnych, a to sprawia, że są jednymi z lepszych testerek różnych rozwiązań na stronach.
Warto więc zastanowić się nad ulepszeniem swojego biznesu z wykorzystaniem tych prostych narzędzi i zwiększać grono zadowolonych klientów oraz większych zysków.